* လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္ေၾကာင္း နည္းလမ္းငါးသြယ္ ......
၁။ စစ္မွန္ေသာ ယံုၾကည္ခ်က္ ခုိင္ၿမဲရမည္၊
၂။ ကုိယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာ ခ်မ္းသာရမည္၊
၃။ လွည့္စားမႈ, ေကာက္က်စ္မႈကင္းရမည္၊
၄။ အားထုတ္အပ္ေသာ ၀ီရိယရွိရမည္၊
၅။ အသိပညာရွိရမည္။
* ဒီနည္းလမ္းငါးသြယ္နဲ႔ ျပည့္စံုမယ္ဆုိရင္ မေအာင္ျမင္, မတုိးတက္သူရယ္လုိ႔ မရွိႏုိင္ပါဘူး။ ဒီနည္းလမ္းငါးသြယ္ကုိ စနစ္တက် ပုိမုိပီျပင္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္မယ္ဆုိရင္ ေဗာဓိဥာဏ္ကုိေတာင္ ရရွိႏုိင္ပါတယ္။
* ဒီနည္းလမ္းငါးသြယ္ထဲက နံပါတ္ (၁) “စစ္မွန္ေသာ ယံုၾကည္ခ်က္ ခုိင္ၿမဲရမည္”ဆုိတဲ့ အခ်က္မွာ -
(၁) ဘာသာေရးယံုၾကည္ခ်က္၊
(၂) လူမႈေရးယံုၾကည္ခ်က္၊
(၃) စီးပြားေရးယံုၾကည္ခ်က္၊
(၄) သင္ၾကားေရး (ပညာ) ယံုၾကည္ခ်က္၊
(၅) က်န္းမာေရးယံုၾကည္ခ်က္...ဆုိၿပီး ငါးခ်က္ေလာက္ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
* အဲဒီအထဲက ဘာသာေရးယံုၾကည္ခ်က္မွာလဲ -
(၁) ပသာဒသဒၶါ - ျမင္ၾကားယံုၾကည္မႈ (သုိ႔) ပကတိယံုၾကည္မႈ (သုိ႔) သာမာန္ယံုၾကည္မႈေပါ့။ ျမင္လုိက္ရတဲ့ အျဖဴ, အမဲ စသည္အေပၚမွာ အျဖဴ, အမဲပါပဲလုိ႔ သာမာန္ပဲ လက္ခံယံုၾကည္ထားတာ၊ ၾကားလုိက္ရတဲ့ တရားသံ, သီခ်င္းသံအေပၚမွာလဲ တရားသံ, သီခ်င္းသံပါပဲလုိ႔ သာမာန္ပဲ လက္ခံယံုၾကည္ထားတာ။ ဒါကုိ ပသာဒသဒၶါလုိ႔ ေခၚပါတယ္။ ဒီယံုၾကည္မႈဟာ မခုိင္ၿမဲပါဘူး။
(၂) ပသႏၷသဒၶါ - ၾကည္လင္တဲ့ ယံုၾကည္မႈ၊ ျဖစ္စဥ္တစ္ခုကုိ အေၾကာင္းအက်ိဳးနဲ႔တကြ လက္ခံယံုၾကည္မႈမ်ိဳးေပါ့....။ အခ်ိဳပင္စုိက္ရင္ အခ်ိဳသီး သီးမယ္။ အခါးပင္စုိက္ရင္ အခါးသီး သီးမယ္...ဆုိတဲ့ ေၾကာင္းက်ိဳးဆက္ႏႊယ္တဲ့ ယံုၾကည္မႈမ်ိဳးကုိ ဆုိလိုတာပါ။
(၃) ၾသကပၸနသဒၶါ - သက္၀င္ယံုၾကည္မႈ၊ ရတနာသံုးပါးရဲ႕ ဂုဏ္ေက်းဇူးႏွင့္တကြ ကံ, ကံရဲ႕ အက်ိဳးအေပၚမွာ ထဲထဲ၀င္၀င္ မမွိတ္မသံု ယံုၾကည္မႈမ်ိဳးပါ။ မ်က္ကန္းယံုၾကည္မႈမ်ိဳး မဟုတ္ပါ။ အဲဒီဂုဏ္သတၱိေတြကုိ ကုိယ္ကုိယ္တုိင္ ခံစားလုိက္ရသလုိ ယံုၾကည္သြားတာမ်ိဳး။ ဒါကုိ ၾသကပၸနသဒၶါ - လုိ႔ ေခၚပါတယ္။ သူ႕ၾကေတာ့ ခုိင္ၿမဲလာပါတယ္။ ဒီလုိယံုၾကည္မႈကုိ ရွိလာၿပီဆုိရင္ ပတ္၀န္းက်င္က ဖ်က္ဆီးလုိ႕ မရေတာ့ပါဘူး။
(၄) အာဂမသဒၶါ - အစဥ္လုိက္လာတဲ့ ယံုၾကည္မႈ၊ မေန႔က ယံုၾကည္မႈ ဒီေန႔ထိပါလာတာ၊ မႏွစ္က ယံုၾကည္မႈ ဒီေန႔ထိ ပါလာတာ၊ အရင္ဘ၀က ယံုၾကည္မႈ ဒီဘ၀ထိ ပါလာတာ။ ပုိမိုခုိင္ၿမဲလာတဲ့ ယံုၾကည္မႈပါ။ ဒီယံုၾကည္မႈကေတာ့ အရိယာတန္း၀င္ ပုဂၢိဳလ္မ်ား ျဖစ္ေလ့ရွိပါတယ္။
(၅) အဓိဂမသဒၶါ...။ ဒါကုိေတာ့ မဂ္ရယံုၾကည္မႈလုိ႔ ဘာသာျပန္ခ်င္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ...?။ တစ္မဂ္တစ္ဖုိလ္ရမွ ျဖစ္ေပၚတဲ့ တကယ့္ ယံုၾကည္မႈအစစ္အမွန္ျဖစ္လုိ႔ပါပဲ။
* ဘာသာေရးယံုၾကည္မႈအရ ဒီယံုၾကည္ခ်က္ငါးခ်က္နဲ႔ ျပည့္စံုမွသာလွ်င္ စစ္မွန္တဲ့ ဘာသာေရးကုိ ေတြ႕ရွိလက္ခံႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါမွ မဟုတ္ရင္ မိရုိးဖလာ ယံုၾကည္မႈပဲျဖစ္ၿပီး တည္တန္႔ခုိင္ၿမဲတဲ့ ယံုၾကည္မႈဆုိတာ ျဖစ္မလာႏုိင္ပါဘူး။ တည္တန္႔ခုိင္ၿမဲတဲ့ ယံုၾကည္မႈမွ မရွိၾကေသးရင္ ဘာသာေရး အေျခခံဟာလည္း မၿမဲပါဘူး။ စစ္မွန္တဲ့ ဘာသာေရးကုိ မေတြ႕ရွိေသးဘူးလုိ႔ ဆုိလုိရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
* နံပါတ္ (၂) လူမႈေရးယံုၾကည္ခ်က္မွာ -
မိမိကုိယ္ကုိ ယံုၾကည္မႈႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္အေပၚ ယံုၾကည္မႈ-ဟု ႏွစ္မ်ိဳးေျပာခ်င္ပါသည္။ “မိမိကုိယ္ကုိ ယံုၾကည္မႈ”ဆုိတာမွာ
မိမိရဲ႕ ယံုၾကည္မႈ စြမ္းအား၊
အားထုတ္မႈစြမ္းအား၊
ထိမ္းခ်ဳပ္ႏုိင္မႈ သတိစြမ္းအား၊ တည္ၾကည္ေလးနက္မႈစြမ္းအား၊ ခြဲျခားေ၀ဖန္ႏိုင္မႈစြမ္းအား..ဆုိတဲ့ ဒီစြမ္းအားငါးပါးရဲ႕ အေပၚမွာ ယံုၾကည္မႈကုိ ဆုိလုိတာပါ။ ထုိ႔အတူ ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ ဒီစြမ္းအားငါးပါးအေပၚမွာလည္း ယံုၾကည္ရပါလိမ့္မယ္။
* ဒီလုိ မိမိႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕အေပၚမွာ စြမ္းအားငါးခ်က္ ထားႏုိင္ၿပီဆုိရင္ ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ မိမိႏွင့္ ညွိရပါလိမ့္အုန္းမည္။ ညီရပါလိမ့္အုန္းမည္။ ညွိရမဲ့ ညီရမဲ့အရာေတြက ဘာေတြလဲ ...ဆုိရင္ -
သဒၶါ - ယံုၾကည္မႈ၊
သီလ - က်င့္က်င့္တရား၊
စာဂ - မွ်ေ၀ခံစားမႈ၊
ပညာ - အတတ္ ပညာ, အသိပညာ။
ဒီေလးခ်က္ တူညီရပါ့မယ္။ ဒီေလးခ်က္ တူညီမွ မိမိႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္ ဆက္ဆံလုိ႔ ရပါလိမ့္မယ္။ ဒါမွ မဟုတ္ရင္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံလုိ႔ မရပါဘူး။ ေပါင္းသင္း ဆက္ဆံလုိ႔ မရျခင္းသည္ပင္လွ်င္ လူမႈေရးယံုၾကည္ခ်က္ ပ်က္ျပားျခင္းတစ္မ်ိဳးပါပဲ....။
* နံပါတ္ (၃) စီးပြားေရးယံုၾကည္ခ်က္အရ - “အသက္ေမြးမႈ၊ တစ္ခုပညာ၊ ကို္ယ္စီပါရမည္”-ဟု ဆုိသလုိ လူတုိင္းမွာ ကုိယ္ပုိင္စီးပြားေရး အသီးသီး ရွိၾကပါတယ္။ မိမိရဲ႕ ကုိယ္ပုိင္စီးပြားေရး အေပၚမွာ “ျဖစ္ကုိျဖစ္ရမယ္”ဆုိတဲ့ ယံုၾကည္ခ်က္ထားဖုိ႔ လုိပါတယ္။ ဒါဟာ အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္ပါ။
* အဲဒီ ယံုၾကည္ခ်က္ရွိလာရင္ စီးပြားေရး (သုိ႔) ႀကီးပြားေရးနည္းလမ္းေလးသြယ္ထဲက ပထမ ဥ႒ာနသမၸဒါ-ျဖစ္လာပါတယ္။ ဥ႒ာနသမၸဒါ...ဆုိတာ ထၾကြလံု႕လ၀ီရိယရွိမႈကုိ ေျပာတာပါ။ ဒီထၾကြလံု႕လ၀ီရိယရွိမွသာလွ်င္ ႀကီးပြားႏုိင္ပါတယ္။ အိပ္ေနတဲ့ ျခေသၤ့ရဲ႕ ပါးစပ္ထဲကုိ ဘယ္သားေကာင္မွ ၀င္လာရုိး ထံုးစံ မရွိပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ျပည့္စံုမႈမွန္သမွ်ဟာ ၀ီရိယနဲ႔ ကင္းရုိးထံုးစံ မရွိပါဘူး။
* တစ္ခ်ိဳ႕ခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္ေတြရဲ႕ ၀ီရိယဟာ ေကာက္ရုိးမီးလုိပဲ ၀ုန္းကနဲေတာက္ၿပီး ၿငိမ္းသြား တတ္ပါတယ္။ ဒါဟာ ဘာေၾကာင့္လဲ...ဆုိရင္ ယံုၾကည္မႈ မခုိင္ၿမဲလုိ႔ပါပဲ။ ယံုၾကည္မႈခုိင္ၿမဲမွ သာလွ်င္ ၀ီရိယလည္း တည္ၿမဲပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စီးပြားေရးမွာလည္း ယံုၾကည္ခ်က္ခုိင္ၿမဲဖုိ႔ လုိပါတယ္။
* ဒုတိယ,က အာရကၡသမၸဒါပါ။ ထိမ္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္မႈေပါ့။ တစ္ခ်ိဳ႕ခ်ိဳ႕ပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ ကုန္းရုန္းရွာတယ္၊ ဗရမ္းဗတာသံုးတယ္။ ဒါဆုိရင္ အာရကၡသမၸဒါမျဖစ္ေတာ့ပါဘူး၊ အာရကၡသမၸဒါ မျဖစ္ရင္ စီးပြားေရး, ႀကီးပြားေရးဟာ ပ်က္ဆီးသြားတတ္ပါတယ္။ “အိတ္ေပါက္နဲ႔ ဖားေကာက္”သလုိေပါ့ဗ်ာ....။
* တတိယ,က သမဇီ၀ိတာပါ ...
သမဇီ၀ိတာ...ဆုိတာက ၀င္ေငြ ထြက္ေငြ မွ်တေအာင္ သံုးစြဲရမယ္လုိ႔ ဆုိတာေပါ့...။ ဒါကုိ ဥပမာျပရရင္ လႊဲေပါက္မရွိတဲ့ ေရကန္ဟာ တာက်ိဳးတတ္သလုိ, ကန္သင္း (ကန္ေဘာင္) မရွိတဲ့ ေရကန္ဟာလည္း ေရမတည္တတ္သလုိပါပဲ...။ “စီးတဲ့ေရ ဆယ္တဲ့ ကန္သင္း”ဆုိသလုိေပါ့....။
* စတုတၳႀကီးပြားေရးလမ္းစဥ္ကေတာ့ အလုိအပ္ဆံုးျဖစ္မယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ကလ်ာဏမိတၱတာပါ။ ကလ်ာဏမိတၱတာ...ဆုိတာ မိတ္ေဆြေကာင္းရွိရမယ္လုိ႔ ဆုိလုိတာပါ။ “မိတ္ေဆြ ေကာင္းရွိရင္ အက်ိဳးအားလံုးျပည့္စံုတယ္”လုိ႔လည္း ျမတ္ဗုဒၶေဟာၾကားခဲ့ပါတယ္။ ျမတ္ဗုဒၶရဲ႕ ဒီစကားကုိ ေထာက္ေသာအားျဖင့္ မိတ္ေဆြေကာင္းဆုိတာ မရွိမျဖစ္လုိအပ္တဲ့ ႀကီးပြားေရးလမ္းစဥ္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ အားလံုးျပန္ခ်ဳပ္ၿပီး ေျပာရရင္ ဒီစီးပြားေရး, ႀကီးပြားေရးလမ္းစဥ္ေလးရပ္ဟာ စီးပြားေရးယံုၾကည္ခ်က္ေတြပါပဲဗ်ာ...။
* သင္ၾကားေရး (ပညာေရး) ယံုၾကည္ခ်က္....အရ ဆရာနဲ႔ တပည့္ လုိက္ေလ်ာညီေထြမႈရွိဘုိ႔ အလြန္လုိအပ္ပါတယ္။ အေပးအယူညီမွ်ရမယ္လုိ႔ ေျပာရင္ ပုိမွန္မလား မသိဘူး။ အေပး အယူဆုိတဲ့ ေနရာမွာ ဆရာဘက္က ၀ါသနာ, ေစတနာ, အနစ္နာ, စံနမူနာ...ဆုိတဲ့ “နာ” ေလးနာကုိ ေပးႏုိင္ရပါလိမ့္မယ္။ ဒီ “နာ”ေလးနာကုိ ဆရာ,က ေပးႏုိင္မွသာလွ်င္ တပည့္ဆီက ကုိယ္လုိခ်င္တာကုိ ရႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။
* ဒီအထဲက ၀ါသနာ, ေစတနာကုိ အထူးေျပာစရာ မလုိေပမဲ့ အနစ္နာနဲ႔ စံနမူနာကုိ နည္းနည္း ေျပာခ်င္ပါတယ္။ “အနစ္နာ”ဆုိတဲ့အပိုင္းမွာ တာ၀န္ပုိင္းမွာ အနစ္နာခံမႈနဲ႔ ရပုိင္ခြင့္မွာ အနစ္နာမႈ ....ဆုိၿပီး ႏွစ္မ်ိဳးေျပာခ်င္ပါတယ္။
* ရွင္းျပပါ့မယ္။ တာ၀န္ပုိင္းမွာ အနစ္နာခံမႈဆုိတာ ဥပမာ...သန္႔ရွင္းေရးတစ္ခုဆုိပါေတာ့။ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္တဲ့ အခါ အမိႈက္ပံုသံုးပံုထားမယ္။ ဒါကုိ ဆရာ,က တစ္ပံု၊ တပည့္က တစ္ပံုရွင္းလုိက္မယ္။ တစ္ပံု က်န္ေနတယ္။ က်န္တဲ့တစ္ပံုကုိ ငါက ဆရာပဲ တပည့္ကုိ အရွင္းခုိင္းလုိက္မယ္...ဆုိတဲ့ အေတြးမ်ိဳး မေတြးပဲ။ “ငါက ဆရာပဲ၊ ငါက ပုိၿပီး တာ၀န္ရွိတယ္”ဆုိတဲ့ စိတ္ဓာတ္မ်ိဳးနဲ႔ က်န္တဲ့ အမိႈက္တစ္ပံုကုိ ဆရာကိုယ္တုိင္ ရွင္းလုိက္တယ္။ ဒါဟာ တာ၀န္ပုိင္းမွာ “အနစ္နာခံမႈ”ပါပဲ....။
* ရပုိင္ခြင့္မွာ အနစ္နာခံမႈ...ဆုိတာၾကေတာ့ ဥပမာ လြယ္တာေျပာရရင္... ထမင္း၀ုိင္းတစ္ပြဲရဲ႕ ဟင္းပန္းကန္ထဲမွာ အသားဟင္းသံုးဖတ္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ “ငါလူႀကီး ဇြန္းႀကီးႀကီးနဲ႔ ခတ္မယ္”ဆုိတဲ့ စိတ္ဓာတ္မ်ိဳး မေမြးပဲ။ “ငါက ဆရာပဲ...၊ တပည့္ကုိ ငဲ့ညွာရမွာေပါ့”ဆုိတဲ့ အေတြးနဲ႔ တပည့္ကုိ ႏွစ္ဖတ္ေကၽြးၿပီး ကိုယ္က တစ္ဖတ္ပဲစားလုိက္တာ။ ဒါဟာ “ရပုိင္ခြင့္”မွာ အနစ္နာခံမႈပါ။
* စံနမူနာ...ဆုိတဲ့ အပုိင္းမွာေတာ့ တပည့္ကုိ အရက္မေသာက္နဲ႔လုိ႕ ဆံုးမၿပီးရင္ ကုိယ္တုိင္လည္း အရက္နဲ႔ကင္းေအာင္ ေနလုိက္တာ။ လံုးဝ မေနႏိုင္လို႔ ေသာက္ခဲ့ရင္ေတာင္ မျမင္ကြယ္ရာမွာေပါ့။ ဒါဟာ စံနမူနာပါပဲ...။ ခ်ဲ႕ေတြးၾကည့္ေပါ့....။
* ဒီ “နာ”ေလးနာကို ေပးႏုိင္ရင္ တပည့္ဆီကလည္း ကိုယ္လုိခ်င္တာ ရယူႏုိင္ပါတယ္။ ရေအာင္ ယူရပါလိမ့္မယ္။ ဆရာက တပည့္ဆီက ဘာလုိခ်င္သလဲ....။ တပည့္ကေရာ ဆရာ့ကုိ ဘာေပး ႏုိင္သလဲ....။ ဒါက ရွင္းရွင္းေလးပါ။ “ပီတိ”ေပါ့။ တပည့္နဲ႔ဆက္ႏႊယ္တဲ့ ပီတိကို ဆရာတုိင္း ငတ္မြတ္ၾကပါတယ္။ ျငင္းလုိ႔မရတဲ့ ငတ္မြတ္မႈပါ။
* ဆရာမ်ား ငတ္မြတ္ေနတဲ့ ပီတိကုိ တပည့္မ်ားက ဘာေတြနဲ႔ ေဖာ္စပ္ေပးရမလဲ...ဆုိရင္ အမယ္ေလးမ်ိဳးနဲ႔ ေဖာ္စပ္ရပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီအမယ္ေလးမ်ိဳးကေတာ့ - ဆရာမ်ား သင္ေပးတဲ့ အတတ္ပညာေတြကုိ တပည့္မ်ားက......
၁။ ဓာတာ - ႏႈတ္တက္အာဂံု ေဆာင္ႏုိင္ရမယ္၊
၂။ ၀စသာပရိစိတာ - ႏႈတ္ျဖင့္ အဖန္ဖန္ ရြတ္ဖတ္ ႏုိင္ရမယ္၊
၃။ မနသာႏုပကၡိတာ - စိတ္ျဖင့္ ဆင္ျခင္မွတ္သား ႏုိင္ရမယ္၊
၄။ ဒိ႒ိယာသုပၸဋိ၀ိဒၶါ - ကုိယ္ပုိင္ဥာဏ္ျဖင့္ ထုိးထြင္းသိျမင္ ႏုိင္ရမယ္....ဒီအမယ္ေလးမ်ိဳးနဲ႔ ေဖာ္စပ္ႏုိင္ရင္ ဆရာမ်ား ငတ္မြတ္ေနတဲ့ ပီတိကုိ တပည့္မ်ားက ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဒါကုိ ေအာင္ျမင္မႈလုိ႔ ေလာက,က သတ္မွတ္ပါတယ္။ ဒါေတြဟာ ဆရာနဲ႔ တပည့္တုိ႔ရဲ႕ သင္ၾကားေရးယံုၾကည္ခ်က္ေတြပါပဲ......။
* က်န္းမာေရးယံုၾကည္ခ်က္အေနနဲ႔ေတာ့ ပကတိ၀ိေရာဓိနဲ႔ ဗ်ာဓိ၀ိေရာဓိတုိ႔ကို ခြဲျခားၿပီး သိရပါလိမ့္မယ္။ ပကတိ၀ိေရာဓိ...ဆုိတာက ပင္ကုိကတည္းက မိမိရဲ႕ ခႏၶာဖြဲ႕စည္းမႈနဲ႔ မတည့္တဲ့ ေဆး၀ါးဓာတ္စာပါ။ ဆုိၾကပါေတာ့... ၀မ္းေလွ်ာေနတယ္ဆုိရင္ သာလာဆတ္ကုိ မ်ားေသာအားျဖင့္ သံုးၾကမွာပါ။ ဒါေပမဲ့ မိမိရဲ႕ ခႏၶာဖြဲ႕စည္းမႈက သာလာဆတ္အုပ္စုနဲ႔ မတည့္ဘူး...ဆုိရင္ သာလာဆတ္အုပ္စု ေဆးမွန္သမွ်နဲ႔ မတည့္ပါဘူး။
* ေနာက္တစ္ခု ဗ်ာဓိ၀ိေရာဓိ...ဆုိတာ မိမိမွာ ျဖစ္ေနတဲ့ အနာေရာဂါနဲ႔ မတည့္တဲ့ ေဆး၀ါးဓာတ္စာပါ။ ဥပမာ ၀မ္းေလွ်ာနဲ႔သူ ပဲဟင္းစားမိသလုိေပါ့။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ “ေဘသေဇၨ ၀ိဟိေတ”-စေသာ ဗုဒၶေဒသနာအရ မိမိေရာဂါႏွင့္ သင့္တင့္ေလွ်ာက္ပတ္စြာ စီရင္ထားတဲ့ေဆးကုိ ေဆးစြမ္းအင္နဲ႔ ကုိယ္ခံအား စြမ္းအားမွ်ေအာင္ သံုးစြဲတတ္ဖုိ႔ပါပဲ...။
* အဲဒီလုိ မွ်တေအာင္ မသံုးစြဲတတ္ရင္ေတာ့ ေဆးသည္ပင္လွ်င္ အဆိပ္ျဖစ္သြားတတ္ပါတယ္။ အနာနဲ႔ေဆး တည့္က်ေပမဲ့ မွ်တေအာင္ မသံုးႏုိင္လုိ႔ ေလာကကို လက္ျပသြားသူေတြဟာ ဒုနဲ႔ေဒးပါပဲ...
* ဒါေၾကာင့္ အားလံုးကုိ ေျပာခ်င္တာက အခ်ိန္, အရပ္ေဒသ, စြမ္းရည္သတၱိ, လုပ္ေဆာင္ ခ်က္မ်ားနဲ႔ လုိက္ေလွ်ာညီေထြတဲ့ ယံုၾကည္ခ်က္မ်ား ေမြးျမဴၾကပါလုိ႔ တုိက္တြန္းပါတယ္ဗ်ာ......။
အ႐ွင္သီလာစာရ
ျမေတာင္ေက်ာင္း
ေရနံေခ်ာင္း
(၈.၁၂.၁၂ - အမ်ိဳးသားေန႔)
No comments:
Post a Comment