- ေၾကာက္ရြံ႔ႂကြားလို
၊ ထင္ေပၚလို ၊
ေနာင္ကိုေတာင့္တ မလႉရ ။
- တစ္ပါးႏိွမ့္ခ်
၊ စိတ္မပါက
မေကာင္းလွ၍ မလႉရ ။
- မိမိအလႉ
၊ မၾကည္ျဖဴ
ျငဴစူေစာင္းရြဲ႔ မလႉနဲ႔ ။
- ႐ိုေသကင္းလ်က္
၊ မာနတက္
တစ္ဖက္႐ွက္ေအာင္ မလႉနဲ႔ ။
- မသန္႔ေငြေၾကး
၊ အလႉေပး
ေနာင္ေရးေကာင္းေအာင္ မလႉနဲ႔ ။
- သူနဲ႔ရင္ဆိုင္
၊ ငါကႏိုင္
အၿပိဳင္အဆိုင္ မလႉနဲ႔ ။
- ဝဋ္ကင္းျပတ္ရာ
၊ နိဗၺာန္သာလွ်င္
မွန္စြာမုခ် ၊ ရလိုလွ၍
ထိုမွတပါး ၊ အမ်ားသူငါ
ဝမ္းပန္းသာေသာ ၊ မဟာဒါန
ဝိဝ႗သာ ၊ ခ်မ္းသာေစေၾကာင္း
လႉလွ်င္ေကာင္းသည္ ၊ စိတ္ေဟာင္းဖ်က္၍ မွတ္ပါခ်ိမ့္
။
ေမတၱာက႐ုဏာမ်ားစြာျဖင့္
အ႐ွင္ပညာသာမိ
မန္း.ျမ.သာယာ
ေရာင္ျခည္ေတာ္ဖြင့္ ဘုရားပင့္
* နီလာ နီလာ
နိစၧရႏၲိ၊
ပီတာ ပီတာ စ ရံသိေယာ ။
ေလာဟိတာ ေလာဟိတာ စာဘာ၊
ၾသဒါေတာ ဒါတရံသိေယာ ။
* ပဌာနံ၊
နက္နဲထူးဆန္း ပ႒ာန္းက်မ္းကို။ သမၼသႏၲႆ၊ အႏုလံု ပဋိလံု အစံုအဆန္ အဖန္ဖန္အထပ္ထပ္ သံုးသပ္ဆင္ျခင္
ေတာ္မူေသာ ဘုရားရွင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ ၏။ နီလာ၊ ဆံေတာ္ မုတ္ဆိတ္ေတာ္ မ်က္ဝန္းေတာ္တခို
စိမ္းညိဳေသာ
အရပ္ဌာနမွ။
နီလာ၊ ၾကာညိဳ ခြာညိဳ ရတနာညိဳကဲ႔သို႔ စိမ္းတစိုစို
ျမသားလိုျဖင့္
ညိဳေမွာင္ေသာ ေရာင္ျခည္ေတာ္တို႔သည္။
နိစၧရႏၲိ၊
ေနအေထာင္ လအေထာင္ ျဗဟၼာနတ္အေရာင္ ရတနာနဝရတ္ အေရာင္တို႔ကို ထိပ္ေခါင္ကလႊမ္းမိုး၍ ျဖိဳးျဖိဳးၾကြယ္ၾကြယ္
အံ့ၾသဖြယ္လ်ွင္ အဆန္းတၾကယ္ ကြန္႔ျမဴးေတာ္မူၾကေလ ကုန္၏။ ပီတာ စ၊ သိ ၤဂီေရႊေလွာ္ အေရေတာ္မွလည္း။
ပီတာ၊ မဟာေလွကား ေရႊစကားႏွင့္ ေရႊသားေရႊရည္ ထိန္ၾကည္သစ္လင္း ပပဝင္းကုန္ေသာ
ရံသိေယာ ဝါေရာင္ဝင္းလ်ွပ္
ေရာင္ျခည္ေတာ္ဓါတ္တို႔သည္
နစၧရႏၲိ ေနအေထာင္
လအေထာင္ ျဗဟၼာနတ္အေရာင္ ရတနာနဝရက္အေရာင္တို႔ကို ထိပ္ေခါင္ကလႊမ္းမိုး၍ ျဖိဳးျဖိဳးၾကြယ္ၾကြယ္
အံ့ၾသဖြယ္လ်ွင္ အဆန္းတၾကယ္ ကြန္႔ျမဴးေတာ္မူၾကေလကုန္၏
ေလာဟိတာ အာေတာ္
လ်ွာေတာ္ ႏွဳတ္ခမ္းေတာ္ႏွင့္ ေျခဖဝါးေတာ္ လက္ဖဝါးေတာ္စေသာကိုယ္ေတာ္အစိတ္စိတ္မွ
ေလာဟိတာ ေခါင္ရမ္းႏွင္းဆီ
ကမၺလာနီႏွင့္ ၾကာနီအလား ပတၲျမားအဆင္း ရွိကုန္ေသာ အာဘာ နီေရာင္ဝင္းလ်ွပ္ ေရာင္ျခည္ေတာ္ဓါတ္တို႔သည္
နိစၧရႏၲိ ေနအေထာင္
လအေထာင္ ျဗဟၼာနတ္အေရာင္ ရတနာနဝရက္အေရာင္တို႔ကို ထိပ္ေခါင္ကလႊမ္းမိုး၍ ျဖိဳးျဖိဳးၾကြယ္ၾကြယ္
အံ့ၾသဖြယ္လ်ွင္ အဆန္းတၾကယ္ ကြန္႔ျမဴးေတာ္မူၾကေလကုန္၏
ၾသဒါတာ စြယ္ေတာ္
သြားေတာ္ မ်က္ျဖဴေတာ္အစံု ဥဏၰလံု ေမြရွင္ေတာ္ ဓါတ္မွ
ၾသဒါတ ရံသိေယာ
စံပယ္ၾကက္ရုံး ဇြန္ပန္းကုန္းႏွင့္ ေငြတံုးေဘာ္ဆိုင္ စိန္ပန္းခိုင္အတူ ဝတ္လဲေတာ္ဘြဲ႔ျဖဴႏွင့္
ၾကာျဖဴပန္း အေသြးကဲ႔သို႔ ျဖဴေဖြးစင္ၾကယ္ေသာ ေရာင္ျခည္ေတာ္ဓါတ္တို႔သည္
နိစၧရႏၲိ ေနအေထာင္
လအေထာင္ ျဗဟၼာနတ္အေရာင္ ရတနာနဝရက္အေရာင္တို႔ကို ထိပ္ေခါင္ကလႊမ္းမိုး၍ ျဖိဳးျဖိဳးၾကြယ္ၾကြယ္
အံ့ၾသဖြယ္လ်ွင္ အဆန္းတၾကယ္ ကြန္႔ျမဴးေတာ္မူၾကေလကုန္၏
တမွာ တမွာ စ မဥၨိ႒ာ ပဘာသႏၲိ ပဘႆရာ
ဧဝံ ဆဗၺဏၰရံသိေယာ ဌာတု ေမ ဘဂဝါ သိေရ
တမွာ တမွာ
အထက္ဆံဖ်ားေတာ္ တစ္ေလ်ွာက္မွ ေအာက္ေျခဖဝါးေတာ္
တခို ထိုထိုကိုယ္ေတာ္အစိတ္မွ
မဥၨိ႒ာ စ ခရမ္းေသြးအေရာင္မရမ္းေသြးအေရာင္ တေဝေဝ တေျပာင္ေျပာင္သေျပေရာင္အဆင္းကဲ႔သို႔
ထိန္ဝင္းညိဳေမာင္းေသာ ေရာင္ျခည္ေတာ္တို႔သည္လည္းေကာင္း ပဘႆရာ စ နတ္မီးေရာင္ လ်ွပ္စီးအေရာင္
ရတနာမ်ိဳးစံုအေရာင္ ၾကာမ်ိဳးစံုအေရာင္ ထိန္ေျပာင္ဝင္းလက္
ၾကက္လ်ွာပ်ံ
စိန္ေရာင္ထြက္သကဲ႔သို႔ ရုိးရုိးရက္ရက္ ျပိဳးျပိဳးျပက္ေသာ ေရာင္ျခည္တို႔သည္လည္းေကာင္းပဘာသႏၴိ ေနအေထာင္
လအေထာင္ ျဗဟၼာနတ္အေရာင္ ရတနာနဝရက္အေရာင္တို႔ကို ထိပ္ေခါင္ကလႊမ္းမိုး၍ ျဖိဳးျဖိဳးၾကြယ္ၾကြယ္အံ့ၾသဖြယ္လ်ွင္အဆန္းတၾကယ္ကြန္႔ျမဴးေတာ္မူၾကေလကုန္၏
ဧဝံ ဤသို႔
ေရာင္ျခည္ေတာ္ေျခာက္သြယ္ ဂုဏ္ေတာ္အထူးကို
ခ်ီးက်ဴးဖြဲ႔ဆိုခဲ႔သည့္အတိုင္း
ဆဗၺဏၰရံသိေယာ အညိဳတစ္ျဖာ အဝါတစ္လီ အနီတစ္ဆူ အျဖဴတစ္ေၾကာင္း အေမာင္းတစ္ခ်က္ ျပိဳးျပက္ငြားငြား
ေျခာက္ပါးေရာင္ဆိုင္ အျပိဳင္ျပိဳင္ကို စိုးပိုင္ရရွိေတာ္မူေပထေသာ
ဘဂဝါ ဘုန္းေတာ္သရဖူ
ေဆာင္းေတာ္မူ၍ ေအာင္သူညြွတ္ရုံး
အထြတ္ဆံုးလည္း
ျဖစ္ေတာ္မူေပထေသာ
ေသာ ထို
သံုးေလာကညြန္႔ဖူး နိဗၺာန္မွဴး ျဖစ္ေတာ္မူေသာ ရွင္ေတာ္ျမတ္ဘုရားသည္
ေမ ပ႒ာန္းပစၥည္း
ဆက္သြယ္နည္းျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းကလာပ္ ရုပ္နာမ္ဓါတ္ကို စြဲမွတ္သမုတ္ အကြ်ႏု္ပ္၏ သိေရ ဦးေခါင္းေပၚ၌
ဌာတု ပ႒ာန္းဉာဏ္သြား
စ်ာန္ကစားလ်က္ တန္႔နားကိန္းဝပ္ေတာ္မူလွည့္ပါ သံုးေလာကေကေသ်ွာင္ ေရႊဘုန္းေခါင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီး
ဘုရား ......
ရဟန္းတို႔
ေဘာဇဥ္ကို ေပးလွဴသူသည္ အလွဴခံပုဂၢိဳလ္တို႔အား ငါးမ်ဳိးေသာ အရာဌာနတို႔ကိုေပးလွဴသည္ မည္၏။
အဘယ္ငါးမ်ဳိးတို႔နည္းဟူမူ-
အသက္ကို ေပးလွဴသည္
မည္၏။
အဆင္းကို
ေပးလွဴသည္ မည္၏။
ခ်မ္းသာကို
ေပးလွဴသည္ မည္၏။
ခြန္အားကို
ေပးလွဴသည္ မည္၏။
ပညာကို ေပးလွဴသည္
မည္၏။
အသက္ကို ေပးလွဴသည္မည္ျခင္းေၾကာင့္
နတ္သက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ လူသက္ေသာ္လည္းေကာင္းရွည္ရန္ျဖစ္၏၊ အဆင္းကို ေပးလွဴသည္မည္ျခင္းေၾကာင့္
နတ္အဆင္းေသာ္လည္းေကာင္း၊ လူအဆင္းေသာ္လည္းေကာင္း လွရန္ ျဖစ္၏၊ ခ်မ္းသာကို ေပးလွဴသည္မည္ျခင္းေၾကာင့္
နတ္ခ်မ္းသာေသာ္လည္းေကာင္း၊ လူခ်မ္းသာေသာ္လည္းေကာင္း ရရန္ျဖစ္၏၊ ခြန္အားကို ေပးလွဴသည္မည္ျခင္းေၾကာင့္
နတ္ခြန္အားေသာ္လည္းေကာင္း၊ လူခြန္အားေသာ္လည္းေကာင္း ႀကီးရန္ျဖစ္၏၊ ပညာကို ေပးလွဴသည္မည္ျခင္းေၾကာင့္နတ္ပညာေသာ္လည္းေကာင္း၊
လူပညာေသာ္လည္းေကာင္း ရွိရန္ျဖစ္၏၊
ရဟန္းတို႔
ေဘာဇဥ္ကို ေပးလွဴသူသည္ အလွဴခံပုဂၢိဳလ္တို႔အား ဤငါးမ်ဳိးေသာ အရာဌာနတို႔ကိုေပးလွဴသည္
မည္၏ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
ပညာရွိပုဂၢိဳလ္သည္
အသက္အလွဴကို ေပးလွဴ၏၊ ခြန္အားအလွဴကို ေပးလွဴ၏၊ အဆင္းအလွဴကိုေပးလွဴ၏၊ ပညာအလွဴကို ေပးလွဴ၏၊
ထက္ျမက္ေသာ ပညာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ခ်မ္းသာကိုေပးလွဴ၏၊ ထိုပညာရွိသည္ ခ်မ္းသာကို
ရရွိ၏။ အသက္ကိုလည္းေကာင္း၊ ခြန္အားကိုလည္းေကာင္း၊ အဆင္းကိုလည္းေကာင္း၊ ခ်မ္းသာကိုလည္းေကာင္း၊
ပညာကိုလည္းေကာင္း ေပးလွဴေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေလ ရာရာ ဘံုဘဝ၌ အသက္ရွည္ျခင္းအျခံအရံေပါမ်ားျခင္း
ျဖစ္ရာသတည္း။
သတၱမသုတ္။
" တရားခံမရွာပါနဲ႕
"
--------------------------
မွတ္သားမိသမွ် ပံုျပင္မ်ား ( ၅ )
တစ္ရံေရာအခါက
တိုင္းျပည္
တစ္ျပည္မွာေပါ့
ဘုရင္တစ္ပါး
စိုးစံေတာ္မူစဥ္
တစ္ဖက္မွာရွိတဲ႔ တိုင္းျပည္ဟာလည္း
ဆန္ေရစပါး
ေပါၾကြယ္ဝမႈက အစ
ေရေျမ အေနအထားအရ
အင္မတန္ မ်က္စိက်စရာ တိုင္းျပည္တစ္ခုေပါ့
ဘုရင္ႀကီးဟာ
ဒီတိုင္းျပည္ကို နယ္ခ်ဲ႕သိမ္း
ပိုက္ဖို႔ႀကံမိသတဲ့
---
အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းကို
မင္းႀကီးမတ္ရာတို႕အား ညီလာခံသဘင္က်င္းပၿပီးေဆြးေႏြးတိုင္ပင္မွ သင့္အံ့ဟု ေတြမိေလတယ္
ဒါနဲ႕ မူးႀကီးမတ္ရာတို႕အား
ညီလာခံမွာ
စုေဝးေစၿပီး
"" ေမာင္မင္းမ်ား ငါတို႔နဲ႔ အနီး တစ္ဖက္တိုင္းျပည္ဟာ ေရႊေငြေက်ာက္သံ ဧကန္ထြက္ရွိၿပီး ဆန္စပါးလည္းေပါႂကြယ္ဝေလတယ္
ဒါေၾကာင့္
ငါ၏လက္ေအာက္ တိုင္းျပည္ငယ္အျဖစ္သိမ္းပိုက္ ရရွိပါက အင္မတန္
ေကာင္းေပမည္
"""
သို႔ေပေသာ္လည္း
-------
""
စစ္မက္အရ မိမိတို႔ဘက္မွလည္းတိုင္းသူ
ျပည္သားနဲ႕
ရဲမက္ေတြဟာ ေသေက်ပ်က္စီး
ေပးဆပ္မႈေတြ
ရွိႏိုင္တယ္
ဒါေၾကာင့္
စစ္မက္အေၾကာင္းအရနဲ႕ မတိုက္ယူဘဲ ဒီတိုင္းျပည္ကို သိမ္းပိုက္ရရွိမယ့္
္အႀကံဥာဏ္ေကာင္းမ်ား
ရွိပါက သံေတာ္ဦး ေလွ်ာက္တင္ေစလို႔ အမိန္ေတာ္ခ်မွတ္
လိုက္ပါတယ္
"""
ပညာရွိအမတ္ႀကီးမွ
----
""
ႀကီးျမတ္လွပါေသာအရွင္မင္းႀကီး
စစ္မက္အရ
တိုက္ယူရန္လည္း မလြယ္ကူပါ
တစ္ျခားတိုင္းျပည္သို႕ဝင္ေရာက္၍
သတ္ရွို
သင္းခြဲရန္လည္း
အင္မတန္အႏၲရာယ္မ်ားျပီး
ခက္ခဲလွပါသည္
""""""
'"""
ဤ ထက္ေကာင္းမြန္ေသာအစီအစဥ္အားေလ်ွာက္ထားရမည္ ဆိုပါလွ်င္ """
"""တိုင္းျပည္တစ္ျပည္မွာ
သယံဇာတျပည့္စံုၾကြယ္ဝေတာင့္တင္းမႈဟာလည္း စက္မက္ဖြင့္ရာတြင္ ခက္ခဲေသာ က႑တစ္ခုလည္း
ျဖစ္ပါတယ္
""""
"""ဤအလံုးစံုေသာ
က႑အားလံုးကိုပ်က္စီးေစခ်င္းငွာ
က်ြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႕၏
ဘိုးဘြားစဥ္ဆက္ယံုၾကည္ကိုးစားခဲ့ေသာ ယံုၾကည္မႈတစ္ခုရွိခဲ့ပါ
သည္
""""
၄င္းယံုၾကည္မႈသည္ကား
------
"""ဖြတ္
''တစ္ေကာင္ဟာ သစ္ေခါင္းထဲရွိေန
ေသာ္ မည္သည့္
အက်ိဳးမွ် မပ်က္စီးေစကာမူ
အိမ္တစ္အိမ္မွာ " ဖြတ္ "တက္ရင္မြဲတတ္တယ္
စီးပြားပ်က္တတ္တယ္ ဆိုတဲ့အယူအစြဲ ေရွးရိုးထဲက
ရွိပါတယ္ အရွင္မင္းႀကီး ""
"""အဲ့ဒီ တိုင္းျပည္ရဲ႕စီးပြားေရးမြဲေတေအာင္
္ ၿမိဳ႕ျပင္မွာရွိတဲ့
" ဖြတ္မင္း "ကို အကူအညီ
ေတာင္း ေစခိုင္းႏိုင္ပါက
' ဖြတ္တက္
''လို႕တိုင္းျပည္ မြဲရင္ ျပည္သူ
လည္း စီးပြားေရး
အဆင္မေျပမႈေၾကာင့္ စိတ္ဝမ္းကြဲလို႔ စစ္သည္အင္းအားကအစ ေလွ်ာ့ပါးႏိုင္ၿပီးလြယ္ကူစြာဘဲ
သိမ္းပိုက္ရ႐ွိနိုင္ပါတယ္
အရွင္မင္းျမတ္
"""
"""ေကာင္းေပျပီ ရြာအျပင္က" ဖြတ္မင္း
"ရဲ႕
အကူအညီနဲ႔
စီမံေဆာင္ရြက္ေစလို႔ """"
အမိန္႔ေတာ္
ခ်မွတ္လိုက္ပါတယ္ -----
ဘုရင္၏ အမိန႔္ေတာ္အတိုင္း
" ဖြတ္မင္း
"ကို ေဆြးေႏြးၾကည့္ေတာ့လည္း
""
ျပည္သူေတြအတြက္ အေရးထားလို႔
ေလးစားစြာ
ေဆာင္ရြက္ေပးပါ့မယ္လို႕ """
ကတိျပဳလိုက္ပါတယ္
ဒါနဲ႕ ဘုရင့္မင္းမႈထမ္းအနည္းငယ္နဲ႕
" ဖြတ္မင္း
"ကို ေသတၱာတစ္ခုထဲထည့္ၿပီး
တစ္ဖက္တိုင္းျပည္
နန္းတြင္းဆီကိုလွို႕ဝွက္
သယ္ေဆာင္လာခဲ့တယ္
တစ္ဖက္တိုင္းျပည္ရဲ႕
နန္းတြင္းဝ အေရာက္မွာေတာ့
"""ကဲ " ဖြတ္မင္း "အက်ြႏ္ုပ္တို႔ဘက္မွ သင့္ကို
ေဆာင္ယူခဲ့ရေသာ တာဝန္
ေက်ပြန္ေပၿပီ
""""
""ဟဲ့ဒီ
ေလွကားမွ သင္၏တာဝန္အရ နန္းတြင္းသို႔ တက္ပါေလာ့ """"
" ဖြတ္မင္း
"လဲ ေလွကားအဆင့္ဆင့္မွ နန္းတြင္းတံခါးဝအေရာက္ တံခါးကို အသာဖြင့္
လို႔ ၾကည့္လိုက္တယ္
အဲ့ဒီေနာက္ "ဖြတ္မင္း "ဟာ နန္းတြင္းသို႔
ဆက္မဝင္ေတာ့ဘဲ ခဏ အၾကာမွာေတာ့အသာဘဲဲ ျပန္ဆင္းခဲ့တယ္""
"" အေဆြ " ဖြတ္မင္း " သင္၏ တာဝန္မေက်ပါက
မင္းျပစ္မင္းဒဏ္သင့္ေပေတာ့
မည္
မိမိအားေပးအပ္ထားေသာ
တာဝန္ကို
ေက်ပြန္ေအာင္
နန္းတြင္းအေရာက္ အသင္ဝင္ေရာက္ၿပီး တာဝန္ေက်ပြန္ေအာင္ ထမ္းေဆာင္ပါေလာ့ ""
"" အို အေမာင္ ရဲမက္တို႔ -------
အက်ြႏ္ုပ္
နန္းတြင္းအေရာက္ ဆက္လက္
ဝင္ေရာက္ျခင္း
မျပဳေတာ့သည့္ အေၾကာင္းအရင္းသည္ကား ----"""""
"""" အို အေမာင္ ရဲမက္တို႔ -------
အက်ြႏ္ုပ္
နန္းတြင္းအေရာက္ ဆက္လက္
ဝင္ေရာက္ျခင္း
မျပဳေတာ့သည့္ အေၾကာင္းအရင္းသည္ကား ----"""""
""ေရွးရိုးအစဥ္အလာအရ
ငါ "ဖြတ္မင္း "
တက္ရင္ မြဲတတ္သည္ဟု
အယူ အစြဲရွိၾက
ကုန္၏
သို႔ေသာ္လည္း
--
ငါထက္ စြမ္းႏိုင္သူမ်ား
ဤနန္းတြင္းထဲသို႔
ေရာက္ႏွင့္ေနေပၿပီ
"""""
"""လႊတ္ေတာ္သဘင္ညီလာခံမွာ
မူးႀကီး
မတ္ရာ စစ္ေသနာပတိတို႕မွာမူကား
မိမိတို႔ရင္းႏွီးက်ြမ္းဝင္ရာ ပညာမဲ့ေသာ
ေဆြမ်ိဳးမ်ားကို
အမတ္မ်ားအျဖစ္ ခံ႕ထားၾကကုန္၏ """''
"""ညီလာခံသဘင္၌လဲ တိုင္းေရးျပည္ရာ
စိတ္ပါဝင္စားစြာ
ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္ ညွိႏိုင္း
ျခင္းကား မရွိေခ် """"
""""မင္းလိုလိုက္
မင္းႀကိဳက္ေဆာင္ၿပီး
ပ်င္းရိ ငိုက္ျမည္းေနေသာ
မူးမတ္မ်ားကိုသာ ေတြ႕ရကုန္၏ """
"""ဒါေၾကာင့္
စစ္မက္ျပဳစရာမလိုဘဲ
ယခုလက္ရွိ ဒီတိုင္းျပည္ ေရႊေငြေက်ာက္သံပတၱျမား မည္သိုပင္
ခ်မ္းသာ ႂကြယ္ဝေစကာမူ
မ်ားမၾကာမွီ
ကာလတစ္ခုတြင္း၌ ဆင္းရဲမြဲေတမွႈေနာက္၌ အျခင္းျခင္းစိတ္ဝမ္း ကြဲေလေသာ္
စည္းလံုးညီညြတ္မႈမ်ားပ်က္ျပားၾကၿပီး
ဤတိုင္းျပည္
ပ်က္စီးေပေရာ့မည္ """''
"""ဤတိုင္းျပည္အား
အက်ြႏ္ုပ္္တို႔မွ ေသြး
တစ္စက္မွ်
ေျမသို႕မက်ဘဲ သိမ္းပိုက္ႏိုင္ေပလိမ့္မည္
အကယ္၍ အက်ြႏ္ုပ္
"ဖြတ္မင္း" တက္ခဲ့
သည္ရွိေသာ္
"""
""မိမိအျပစ္ကို
မျမင္ သတိသံေဝဂ
မရၾကဘဲ
" ဖြတ္မင္း
"တက္၍ မြဲၿပီး တိုင္းျပည္
ပ်က္စီးေလသည္ဟု
က်ြႏ္ုပ္ကိုဘဲ အျပစ္
တင္ ကဲ့ရယ္ၾကပါလိမ့္မည္
""
"""သ႔ူဖာသာ
ပ်က္စီးမည့္တိုင္းျပည္ကို အက်ြႏ္ုပ္
္ေၾကာင့္ဟု
လက္ညိႈးထိုး အျပစ္မေျပာေစလိုပါ
""အက်ြႏ္ုပ္ကို
တရားခံ မရွာပါနဲ႕ေတာ့
-----------------------------------------------
အေမာင္ ရဲမက္တို႔
ရယ္ """""""
----------------------------
""ဘုရင္မင္းျမတ္ထံကို
အက်ြႏ္ုပ္ကိုတိုင္ ျဖစ္ရပ္အမွန္ကို ေလွ်ာက္တင္ပါ့မယ္
ရဲမက္ အေပါင္းတို႔အား အမ်က္ေတာ္မရွ
ေစရပါဘူးလို႔
"""""
ကတိကဝတ္ျပဳၿပီး
မိမိတို႕တိုင္းျပည္ကို ျပန္ခဲ့
ေလသတဲ့ """"
" ဖြတ္မင္း
"""စကား အတိုင္း
မ်ားမၾကာမွီကာလ
တစ္ခုမွာေတာ့ တိုင္းျပည္အင္အားဟာ စည္းလံုးမႈ ပ်က္ျပားျခင္းမ်ား
ေၾကာင့္ ေသြးတစ္စက္ေျမမၾကရဘဲ
အဲ့ဒီ
တိုင္းျပည္ဟာ
သိမ္းပိုက္ခံရေတာ့သတဲ့ေလ
((( ၿပီးပါၿပီ ))))
ေမာင္ကာဠဳ
၁၃ - ၄ - ၂၀၁၇
"ကာမသုတၱန္
အႏွစ္ခ်ဳပ္''
═══════════════════════════════
`ကာမဇာတ္ထဲက
ဘုရားအေလာင္းရဲ႕ စကားေတြ အႏွစ္ခ်ဳပ္။'
❖ ေလးျပည္ေထာင္ရဲ႕
အရွင္သခင္ျဖစ္လို႔လည္း ပြဲေတာ္စာ ေလးအုပ္ တစ္ခါတည္း စားလို႔ရတာ မဟုတ္ဘူး။ အိပ္ရာ ေလးခုလည္း
တစ္ခါတည္း အိပ္လို႔ရတာ မဟုတ္ဘူး။
❖ ကာမဆိုတာ
လိုခ်င္တာေတြ ရလို႔မ်ား ေက်နပ္သြားမယ္၊ ျငိမ္းေအးသြားမယ္လို႔ မထင္နဲ႔၊ ``ေႏြခါမွာ ေရဆာသလို''
အလိုဆႏၵေတြသာ ပိုျပီးတိုးပြားလာမယ္။ အသိဉာဏ္နည္း မိုက္မဲသူအတြက္ေတာ့ ``ႏြားေလးရဲ႕ ဦးခ်ဳိဟာ
ရွည္ရွည္လာသလို'' မရေသးတာကို ေတာင့္တ၊ ရျပီးသားကို စြဲလမ္း၊ ပင္ပန္းေစတဲ့ ေလာဘေတြသာ
တိုးတိုးလာမယ္။
❖ ေလာဘဆိုတာ
ဘာေတြကို ဘယ္ေလာက္ပဲရရ ေနာက္ထပ္ မရခ်င္ေတာ့ဘူးဆိုတာ မရွိဘူး၊ ဘယ္ေလာက္ပဲ ထည့္ထည့္ မျပည့္ဘူး၊
ဘယ္ေလာက္ပဲရရ မဝဘူး၊ ျပည့္ဝသြားတယ္ဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ မရွိဘူး။
❖ စိတ္ဆိုတာ
ကာမအာ႐ံုေတြႏွင့္ ျဖည့္လို႔ ဘယ္ေတာ့မွ မျပည့္ႏိုင္ဘူး။ အသိဉာဏ္ျဖင့္သာ ျပည့္ဝသြားႏိုင္တယ္။
အသိဉာဏ္ျဖင့္ ျပည့္ဝမွသာ အေကာင္းဆံုး ျပည့္စံုျခင္းလို႔ ဆိုႏိုင္မယ္။
❖ ဖိနပ္ခ်ဳပ္သမားဟာ
သားေရျပားေပၚမွာ ဖိနပ္ပံုေလး ခ်တိုင္းျပီး မလိုတာေတြကို လွီးထုတ္ျပစ္သလိုမ်ဳိး ကာမေတြကို
လွီးထုတ္ျပစ္ႏိုင္ရမယ္။
ကာမကို နည္းနည္းစြန္႔ရင္
နည္းနည္းခ်မ္းသာမယ္၊ မ်ားမ်ားစြန္႔ရင္ မ်ားမ်ားခ်မ္းသာမယ္။ အလံုးစံုေသာ ကာမကိုစြန္႔ႏိုင္ရင္
အလံုးစံုေသာ ခ်မ္းသာကိုရမယ္။ ``စြန္႔ႏိုင္သေလာက္ ခ်မ္းသာမယ္''။
❖ ဓမၼမိတ္ေဆြအေပါင္းသူေတာ္ေကာင္းတို႔
စြန္႔လႊတ္ျခင္းျဖင့္ စစ္မွန္ေသာ ခ်မ္းသာသုခကို ရယူႏိုင္ၾကေသာ သူေတာ္ေကာင္းမ်ားျဖစ္ေအာင္
အားထုတ္ၾကိဳးစားႏိုင္ၾကပါေစ။
အရွင္ဥတၱမ(သစၥာေရႊစည္)
စြန္႔ႏိုင္သေလာက္
ခ်မ္းသာမည္- တရားေတာ္ မွ။
★ _/\\_
သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ _/\\_ ★
No comments:
Post a Comment